söndag 17 juli 2011

Hemma!

Heej! Nu är jag hemma och tar det lungt! Som ni kanske inte vet så har jag vart på ssc! Det var jättekul!
Jag har träffat många nya vänner! Men en som jag saknar är min kille! svante! Han bor i skåne! Men jag ska åka till skåne i veckan! Men han bor någon stas där! Vet inte vart! Men i allafal! Ja,det har vartit kul men ändå så har man lägtat hem! :( Men det gick över sen! Jag börja gråta när man skulle säga hej då till alla sina nya vänner! Men jag ska åka till kolmården och träffa dom igen!:) Det ska bli jättekul! Men iallafal! Så idag så har jag vart med min kusin Alva! Hon och jag har jättekul tsm! Vi åkde och åt lunch tsm! sen så gorde inte vi så mycket mer! Men nu så chattar jag med min kommpisar från ssc! Det är jätteskojit! Men nu så ska jag gå och mysa med familjen! Har saknat dom skitmkt! Men vi ses imorgon! :P<3

Ha det bra! Önskar Matilda♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar