måndag 18 juli 2011

Cha Cha!

Tjena bloggen! Nyss så prata jag med min underbara kille! Han är grymt söt! saknar han så himmla mkt! Så ni inte kan förstå! Men iallafal så nu så sitter jag framför datan och inte gör så mkt! Jag bara myser!

Snart så ska jag äta middag det blir lax med pasta och en god sås som pappa har gort! Currysås! Jippi! den är jättegod!

sen så imorgon så ska jag göra ett till inlägg inan jag sticker till alva! Det ska bli skojit! Sen så på onsdag så dra familjen till borås längtar!<3 Kommer göra inlägg där nere! Sen så åker vi till Skåne! Men jag ska inte träffa svante! :((( Men det vill jag! :)))<3¨för vi ska träffa pappas kompis men jag ska sjata att vi ska åka till han! :D :D :D









Nu är det sommar! Men det rengnar hos mig! :(((<3 Det vill man inte ha man vill ha SOL!
De är det man vill ha!<3
Ni får ha det bra!//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar